top of page

Zijn er dan nog meer slechthorende kinderen?

Bij de intake had ik al kennis gemaakt met zijn ouders en hem zelf. Hij kwam wat onwillig aangelopen, maar zodra hij de binnenkant van de Camper zag zocht hij meteen een plek om te zitten. Zijn ouders gezellig naast hem. Samen tekenden zij wat hen bezig hield en kwamen er al mooie eerste inzichten voor mij uit.

Nu mocht ik hem uit de klas ophalen waar hij als enige slechthorend is.

Hij was meteen enthousiast en benieuwd wat we gingen doen rende hij voor mij uit.

Alles stond al klaar en hij dook op het raketspel.

Aan het spel was het bespreken van wat hij lastig vind verbonden.

De tijd vloog!

Bij het opruimen gaf ik aan dat alles wel in één doos mocht, want ik zou die middag naar nog weer andere slechthorende kinderen gaan.

Hij vroeg verbaasd: "zijn er nog meer kinderen slechthorend?"

"Ja zeker!"

Die half vragende en verbaasde blik raakte mij..........


Volgende keer maar eens vragen of hij die ook eens wil ontmoeten.

Daar zijn genoeg mogelijkheden voor: Camperkids, Stichting Zo Hoort Het, Initiatieven van ouders, 100%Slechthorend, Oorigineel, Fodok, Theater........ er is van alles!


Commenti


bottom of page